قفسه بندی

در این سایت ما میخواهیم درباره فن آوری و تکنیک های به روز سیستم های قفسه بندی بحث کنیم.

قفسه بندی

در این سایت ما میخواهیم درباره فن آوری و تکنیک های به روز سیستم های قفسه بندی بحث کنیم.

شرکت بهینه سازان انبار معتبر ترین شرکت طراحی و ساخت انواع ابزار آلات سیستم های انبارداری و بایگانی میباشد.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

 

امروزه آلومینیوم یکی از پر مصرف ترین فلزات دنیا شناخته شده است و کاربرد های بسیار زیادی در انواع صنایع معدنی و ساختمانی دارد. پروفیل آلومینیوم به دلیل سبک بودن و خاصیت ضد زنگی که دارد، دارای هزینه پایین نگهداری و طول عمر بسیار زیادی میباشد. آلومینیوم فلزی بسیار فراوانی است و به همین خاطر دارای قیمت به نسبت ارزان تری است. قیمت یک شمش آلومینیوم در بازار 98 حدود 10 هزار تومان میباشد.

 

مسلماً قیمت پروفیل آلومینیوم بسیار بالاتر از این حد میباشد و هر پروفیلی قابل اعتماد نمیباشد. شرکت های داخلی زیادی هستند که در حال ساخت و تولید پروفیل آلومینیوم میباشند و بسیاری دیگر که در حال وارد کردن اجناس خارجی با قیمت کلان و ضربه فنی کردن تولید کنندگان داخلی میباشند. از ویژگی های پروفیل آلومینیوم ممتاز داشتن مقاومت بالا، میزان سختی و سهولت در استفاده میباشد.

 

 

 

 

 

پروفیل های آلومینیوم بیشتر در نگهداری پنجره و ستون قفسه های کابینت به کار میروند، به همین دلیل اطمینان حاصل کردن از مقاومت این پروفیل ها امری واجب است. چراکه در صورت وجود هرگونه آسیبدیدگی و یا پوسیدگی در این پروفیل ها، امکان ایجاد زیان های ناراحت کننده میشود. 

 

یکی از شرکت های تولید کننده داخلی پروفیل آلومینیوم که با استفاده از ماشین آلات پیشرفته صنعتی و تجربه 10 ساله خود پروفیل های آلومینیومی با کیفیت و استاندارد های جهانی تولید کند، شرکت صنعتی سالیتک میباشد.

 

 

در دنیای مدرن امروزی یکی از پرکاربرد ترین فلزات جهان، آلومینیوم میباشد. مقاومت و سختی آلومینیوم چندین برابر جداره های پی وی سی های پنجره میباشد و به علت وزن کم این فلز و قابلیت شکل پذیری آن باعث از کنار گذاشته شدن آهن در بسیاری از صنایع شده است. در آینده نچندان دور ما شاهد ورود انواع پروفیل های آلومینیوم با کاربرد های متفاوت در بیشتر وسایل اطرافمون خواهیم بود.

  • ۹۸/۰۸/۰۶
  • سالار عباسی

نظرات (۳)

  • یک درآمد| کسب درآمد از اینترنت
  • سلام وبلاگ خیلی خوبی داری 

     

    معلومه نویسنده ی حرفه ای این وبلاگ رو مینویسه 

     

    یه سایت عالی برای افزایش فالوور و ممبر بهت معرفی میکنم 

    قیمت مناسب و کیفیت خوبی داره حتما بهش سر بزن

    folloower.ir

    مطلب بسیار مفیدی بود.

    https://upvcmaster.com

    بسیار عالی

    <link address="https://persianpipe.com/">https://persianpipe.com/</link>

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی